Ahad, November 27

Salam Maal Hijrah semua ...


Assalammualaikum warahmatullah hiwabarakatuh...

Salam 1 Malaysia..

Before that, saya nak mintak maaf sebab dah lame tak update blog nie..
Mintak maaf juga sebab TERLAMBAT nak update tentang MAAL HIJRAH..

Salam Maal Hijrah dari saya..

Sempena Tahun baru ini, saya ingin meminta maaf jika saya pernah menyinggung hati kalian..
Nothing perfect, right?

hehe :D

and saya hopely, Sempena Tahun baru, kita sama sama membina azam baru untuk masa masa yang akan datang..

Hijrah bukan sahaja bermaksud perpindahan RASULULLAH SAW tetapi ia juga bermaksud mengubah diri kita dari perkara yang baik kepada yang lebih baik..

Semoga iman kita bertambah mantap, amalan bertambah, banyak melakukan ibadat, dan sentiasa bersyukur dengan ape yang kita ada..

sabda RASULULLAH SAW, "orang yang sempurna Islamnya ialah orng yang kaum muslimin selamat dari gangguan lisan dan tangannya dan orang yang berhijrah sebenarnya ialah orang yang meninggalkan apa yang dilarang oleh ALLAH." (Hr Bukhari nombor 6484)

 more about MUHARRAMKelebihan Bulan Muharram


Salam MAAL HIJRAH 
ikhlas daripada :

Tiada ulasan:

Catat Ulasan