Jumaat, Mei 4

I'm Coming Home


hohoiiiii...
hehe :D
Assalammualaikum :)

Lupa nak update yang saya dah pulang dari cameron highland oh :)
Di sana sangat dan teramat lah sejuk but Best !

Kat sana jugak lah dapat merealisekan segala tension :)
Sampai hari isnin saya holiday :)
Selasa pulak cuti hari Buruh :)
Rabu datang sekolah, kena marah dengan Pn Shahrizan sebab tak buat keje math :)
Cikgu cakap .....

Cikgu : kenapa tak buat ?
Saya : tak datang
Cikgu : kenapa tak datang ?
Saya : saya pegiiii .....
Cikgu : Pergi mana ? Holiday ?
Saya : saya pergiiii ....
(cikgu pun pergi)

Saya minta maaf cikgu  :) saya tak sengaja :)

Pastu , hari rabu malam tuh, dapat berita Atuk meninggal dunia :(
Innalillahhiwainnalillahhirajiunnn :(

Pagi tuh, dalam pukul 2 pagi abah balik dari kerja and siap-2 balik kampung :)
Pukul 5 sampai melaka :)
tidur rumah wan busu dulu sampai pukul 8 pagi :)
Then, lepas kebumikan jenazah , everything okey :)
InsyaAllah :)

Dalam one week, nie dugaan melimpah-limpah datang dalam kehidupan saya :)
Tapi saya tahu, semua ini ada hikmahnya :)
Saya harus dan mesti redha dengan semua ini 
:)

yang redha dengan ketentuan-Mu

Tiada ulasan:

Catat Ulasan