Ahad, Ogos 5

Birthday Nina

Selamat pagi , and salam 17 Ramadhan :)
Pagi ni terasa nak update blog lah pulakk..
hehew :)

Nak cerita pasal 31 Julai aritu..
Aku tahu cite ni dah lepas, tapi aku tetap nak cerita sebab aku suka moment ni :)
31 hb Julai aritu birthday Nina and Abah :)

Pasal abah, aku dah beli kek sebelum puasa lagi, so just wish je laa :)
Then, birthday Nina pulak, bapak dia belanja buka puasa dekat kfc warta :)
memang best lah kan ?
dapat jumpa member-2 lama terutamanya 'Si Dagu' :)
hahahaha :)
Syahindah lahh :)
rindu wohh, lama juga tak jumpa diaa...
Balik berbuka tu, kitorang pergi rumah nina jalan kaki laah,
nak main mercun lah kononnya :)
hahah

Then, Syahindah pergi amik motor bapak dia pergi beli mercun dengan Nina :)
Kitorang tunggu lama gila..kedai tu jauh lah jugak..
eh, entahh bukan aku yang pergi belii.. :)
then , main punya main, rupanya depan rumah nina tu ada jual mercun,
aku beli lah bunga api je..
tak berani main mercun :)
hehew XD

Sumpah best Gila :)
Sara ada, Fatyn Lyana ada, Amal ada, Nana and Wan Alya :) termasuklah Syahindah :)






HAPPY BIRTHDAY NINA







sincerely ,




  






Tiada ulasan:

Catat Ulasan